Astrok; Antara Benci dan Sayang


Sebelum ini KA pernah langgan dan hapus langgan siaran televisyen berbayar yang satu ini. Namun KA langgan kembali kerana ada dua saluran yang KA sangat minat; NatGeo People dan History Channel.

Malangnya menghamipir penghujung tahun lepas, saluran NatGeo People dimansuhkan. Mungkin dia nak beri jalan kepada dua aplikasi baharu. 

Dalam masa yang sama KA sudah melanggan Netflix dan KA juga ada capaian internet tanpa putus (booeh dipersoalkan) dan tanpa had melalui prasarana TM. Sudah tiada keperluan lagi untuk KA melanggan siaran berbayar astrok yang nyata kerap mengitar semula rancangannya. 

Nak dihapus langgan, belum matang kontraknya. Hujung tahun ini apabila sepatutnya matang perjanjian darah selama dua tahun, KA tekad untuk tamatkan perhubungan love hate kami. Sungguh!

Ulasan

(2)
  1. tutup je la astrok tu...sy langgan sejak 2005. baru terminated last year sbb dah x tgok TV sgt pun bila di usia hampir separuh abad ni. done follow your new blog, ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf Abam Kie baru reply kat sini. Haah yang baru ni tu blog baru.. tapi ada issue sikit. :D

      Padam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan hyperlink blog anda di komen (cara-cara dalam LINK INI ) kerana kebanyakan masa saya menggunakan mobile dan memudahkan saya dan pembaca lain untuk melawat blog anda kembali. Terima kasih daun keladi.