KDD ke Putrajaya

Assalamu'alaikum all.

Sungguh ku sangka memang akan jadi begini. Mentari yang kelihatan bersinar di pagi hari memungkinkan hujan di sorenya... ececey. Begitulah juga life aku kat ofis. Ke-happy-an ku bekerja dah terobek dek pemergian 3 intern & sorang non-exec. So, dengan itu maka bertimbunlah keje ke kepalaku..wahaha serunuknye-.-"

Tapi, life kat luar mesti diteruskan. For all of your infos, hari Sabtu lepas aku dah menjoinkan diri berkonvoi mengiringi pengantin di Putrajaya bersama abam2 Kelab Demak DTM. Penat jugak rupanya bila dah lama tak ride. Namun begitu, bahagia pasti terkecapi jugak...hehe. Walaupun abam2 KDD ni dah banyak yang otai2 (i.e abam Pablo Castello), tapi dorang tetap cool habes tu. Cool pon cool jugak, safety kat atas jalan raya tetap diutamakn. Abam2 yang bertindak selaku marshal terus memberikan khidmat terbaik dalam menjaga flow sume riders. Walaupon tersalah jalan sedikit, namun itu suma..poyo..! Eh2! ke situ pulak.. itu sume adalah dugaan yang mematangkan...haha.

Ape2 pon thanks to all club members terutama marshall2 ( Kurau Mohd Aswan, Syafieq, Arm Pejal, Abam Pablo) & semua yang menjayakan program ni. Selamat maju jaya diucapkan kepada Kelab Demak DTM.

kA: Walaupun orang cakap kerja kalau nak best kne jadikan sebagai kite punye life..aku bilang..bulsit sama dia! haha.. Serabut oih!

Ulasan

(4)
  1. abg kenal ker budak lelaki yg baju hitam pki glove hijau tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..maw xknalnye.. clowniesta. tp syg.PD nti cm xley pollow je...huh

      Padam
  2. handsomekan budak tu bahahahahahha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan hyperlink blog anda di komen (cara-cara dalam LINK INI ) kerana kebanyakan masa saya menggunakan mobile dan memudahkan saya dan pembaca lain untuk melawat blog anda kembali. Terima kasih daun keladi.