Selamat Tinggal KL!

Assalamu'alaikum kawan2, khususnya yang ada dekat KL ni. For all of your information, malam ni aku nak balik Kelantan dah untuk jangka masa yang lama. Perhaps I would find my light there. 


If someone out there yang tanya aku dah bosan ke duk KL or ada pape masalah. Actually, masalah lain tak de pon dan yang aku rase sekarang, aku nak dekat dengan famili. Ye la kan, asek jauh je dari famili mase belajar kat KL, kerja kejap2 dah la ek kat KL. Nanti ade rase nak jalan2 or dekat2 nak kawen nanti aku datang la KL nye..hehe.


However, aku nak amek peluang ni nak ucapkan terima kasih kepada kawan2 aku yang show me those
real alleys in KL. Kalau aku tak sampai KL dan lalui semua ni mungkin aku tak jadi orang yang macam sekarang..who knows kan?. I really appreciate for everything that all of you have done. Segala ilmu, pengajaran dan ape2 teladan insyaAllah aku akan guna dalam perjalanan hidup ni.


I just need to get out from this place. Aku percaya yang tempat aku bukan berlama-lama kat suatu tempat. Aku jenis yang cepat bosan dengan satu2 tempat tapi hati aku insyaAllah tetap. Cume kadang2 ada satu perasaan untuk aku membebaskan diri dari tabir2 besi kota ni. 


Koridor2 pangsa, lorong2 setinggan dan puncak pencakar langit banayak mengajar aku erti kehidupan yang sebenar sepanjang seberadanya aku kat KL ni. Macam2 ragam dan macam2 orang aku boleh jumpe. Tapi aku tetap anak kampung, jiwa aku sentiasa meneroka daerah2 kampung desa. 


Segala positif dan negatif aku, kebanyakannya berkitar di KL. Sudut gelap aku, sudut cahaya aku banyak diperlihat di KL. Kepada kawan2 yang sempat berkawan dengan aku di masa2 gelap aku, aku minta maaf kite kenal in that really not a proper way. Tapi korang pon banyak bagi tunjuk ajar. Kepada kawan2 yang kenal aku dalam mana aku dah jadi orang, Alhamdulillah... benda apa yang kta dapat yang kita kongsi, InsyaAllah aku akan gunakan untuk kebaikan. Sehingga jumpa lagi. Assalam kawan2..

Write a comment