Rezeki Anak

Assalamu'alaikum,

Maaf buat semua rakan blogger dan para pembaca yang singgah mahupun tersinggah di blog KA ni. Allohurobbi... kebelakangan ni KA sangat sibuk. Sibuk bukan sebab apa pun, sebab kerja harian KA la.

Kesahnya, masa bulan March hari tu, KA ada bersungut dekat HOD KA dan mintak pandangan dia tentang hala tuju KA kat kampeni tu. Apa yang dia nampak KA akan jadi kat situ. Macam-macam lagi lah KA tanya berkaitan masa depan KA kat situ.

Alhamdulillah, selepas sesi perbincangan kecil antara KA dan bos dan juga berkebetulan kampeni kami tengah restructure berikutan kejatuhan nilai minyak mentah, bos bagi KA buat kerja-kerja secretarial dan finance. Itu yang KA belajar dekat IPT dulu lagipun.

gambar hiasan: Kek pisang mak buyung buat.
Walaupun begitu, KA sekarang bukan buat kerja baru tu sahaja. Sekarang ni KA buat kerja coordinator dan secretarial sekaligus. Haa... blur dan pening-pening lalat la jawabnya.

So, sekarang ni KA boleh dikatakan pergi kerja, balik kerja, layan wife yang makin sarat dan tidur. Even FB pun tak sempat nak melayan sangat dah sekarang ni... apatah lagi blog KA yang dah sedia bersawang ni. Kalau korang baca post-post KA yang lepas-lepas tu kebanyakannya KA auto-published. That's why KA tak reply komen sangat sekarang ni.

Blogwalking tu ada, tapi sekadar baca. Nak komen jadi blank. hehe. Sorry ye. Korang tolonglah doakan KA cepat dapat fokus. Rindu ni... haaa.

Ulasan

(7)
  1. Alhamdulillah moga Allah permudahkan setiap urusan KA ya...amin...amin...amin..

    BalasPadam
  2. Semoga segala urusan berjln lancar dan dipermudahkan... semoga terus sukses hendaknya... aamiin.

    BalasPadam
  3. lama jugak tak singgah blog ni:) semoga dipermudahkan semuanya ya! selamat father to be:)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah semoga dipermudahkan

    BalasPadam
  5. Terima kasih kepada yang sudi singgah. :) Saya tak tahu berapa lama saya boleh aktif berblog.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan hyperlink blog anda di komen (cara-cara dalam LINK INI ) kerana kebanyakan masa saya menggunakan mobile dan memudahkan saya dan pembaca lain untuk melawat blog anda kembali. Terima kasih daun keladi.