Sate Sri Subang; Kuang, Sg. Buloh, Selangor

Assalmu'alaikum,

Akhirnya... selepas setahun aku last sekali makan sate kat sini, semalam aku dan isteri berjaya jugak datang kembali. First time dulu kebetulan singgah masa nak datang hantar barang sepupu di Sg. Buloh ni. Tak sangka pulak hati dan taste bud aku tersangkut.

Well, mahunya tak tersangkut... sate kat restoran ni memang kategori terbaik! Rasa sate yang asli dan ketulan daging lembu dan daging ayam dia pun tak banyak lemak macam tempat lain. Nyaman...



Aku ni memang gila daging. Dapat sate pure sedap macam ni, memang termimpi-mimpi la. Susah nak cakap feel dia macam mana. Korang kena datang sendiri.

Alamat dia akau tak tahu exactly apa dia. Kalau korang nak datang, try tengok maps punya link kat bawah ni:



Kedai bukak dari pukul 5 petang hingga 11 malam kalu tak silap aku. Kalau korang gi sekarang dorang dah ada tempat yang berhawa dingin. Apa lagi, terjah jangan tak terjah.

Ulasan

(2)
  1. Betul tu... Satay Sri Subang memang terbaik... Teman yang duduk kat Sg Buluh nie pun sesekali je singgah makan satay kat situ... Ada juga teman buat entry pasal satay Sri Subang nie... Satay Sri Subang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih singgah. Nanti saya lawat. :)

      Padam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan hyperlink blog anda di komen (cara-cara dalam LINK INI ) kerana kebanyakan masa saya menggunakan mobile dan memudahkan saya dan pembaca lain untuk melawat blog anda kembali. Terima kasih daun keladi.